今日系領袖生既第一當值啊!!!
今日都系翻全日既第一日出街食飯啊!!!
今日去食飯等左好耐先有野食啊!!!
但野飲就等到我走都沒上啊!!!
搞到我飲到野就翻翻學校啦!!!
今日翻學校全級F.3落左去雨天操場講自治隊既野啊!!!
搞到4點1個字先放啊!!!
之後就幫圖書館做收生既野啊!!!
一直到4點8個字就做完啦!!!
之後就做壁報啊!!!
做到差5都7點先走啊!!!
翻到屋企差5都8點啦!!!
之後就做功課啊!!!
今日真系好忙啊!!!
哈哈!!!