今日系國慶啊!!!
我祝祖國生日快樂啊!!!
今日我同啊飛,安安,啊楊去天水圍上香港交通安全隊既高級章啊!!!
今日我約6點半出門口啊!!!
之後安安同啊楊就向鑽石山MTR站等啊!!!
約7點半離開鑽石山MTR站啊!!!
之後向8點左右等T章個fd帶我地過去個間學校啊!!!
之後9點正就分組fall in啊!!!
之後就上堂啦!!!
今日上堂想訓教啊!!!
好悶啊!!!
上堂上到5點幾就離開啦!!!
總有一日課堂同考試啊!!!
希望考到個章啊!!!