今日上午向屋企啊!!!
磨左對步操皮鞋啊!!!
之後又燙制服啊!!!
下午翻左學校啊!!!
之後去左做攤位遊戲啊!!!
一直做6點左右啊!!!
之後去左睇我地學校既合唱團既表演啊!!!
差5多7點鐘先走啊!!!
翻到屋企差5多8點先翻屋企啊!!!
今日好累啊!!!