今日同平時一樣啊!!!
都系翻學啊!!!
放學先去左圖書館啊!!!
到4點半之後就去左香港交通安全隊及高級章既第八組既傾報告啊!!!
我去到個時系5點鐘左右啊!!!
之後就去睇下邊到可以傾報告啊!!!
之後6點3想行過去傾報告啊!!!
傾到7點3就傾完啦!!!
咁就傾用左我3個鐘頭啦!!!
之後就翻屋企啊!!!
翻到屋企就8點左右啦!!!
哈哈!!!