今日系去camp前既最後一天上課啊!!!
今日Dmiss同啊sir好似kai kai地啊!!!
俾左我都功課我地做啊!!!
我都5知點做好啊!!!
因為星期日又要去天水圍上香港交通安全隊及高級章啊!!!
但D報告都好似沒過啊!!!
又要做功課又要做報告啊!!!
真系好忙啊!!!
希望去camp玩開心啦!!!
哈哈!!!