今日系中秋節啊!!!
希望大家中秋節快樂啦!!!
總我祝Emily and Rita生日快樂啊!!!
今日向屋企啊!!!
溫英文默書同耀RE-Quiz既野啊!!!
大約溫到10點就溫完啦!!!
下午就磨步操皮鞋啊!!!
磨左30分鐘5夠就磨好啦!!!
比上次快左好多啊!!!
本來想做交安既高章既報告啊!!!
但5知點做好啊!!!
最後到系無做啊!!!
希望快D做好啦!!!