今日系9月份既最後一日啊!!!
今日有兩堂既miss沒翻啊!!!
都系睇DVD啊!!!
都ok啦!!!
放學後去交安會議啊!!!!
講10月4號既服務啊!!!
同話俾我地D交安知邊D可以去考香港交通安全隊高級章啊!!!
結果我,啊飛,安安同啊楊都有份去考啊!!!
之後講5夠3個字就解散啦!!!
之後就去左圖書館啊!!!
先同既個組長講今日可以改善既地方啊!!!
之後就代安安做圖書館既組長既野啊!!!
我今日真系覺得D管理員好似5系一個管理員啊!!!
之後俾左個時間佢地執啊!!!
之後叫左4個資深管理員幫我檢查啊!!!
結果有17本錯書啊!!!
我本來想留翻佢地17分鐘啊!!!
但我要開組長會議啊!!!
所以放過佢地啊!!!
但我地就到6點先走啊!!!
我應該會向星期一留翻佢地17分鐘啊!!!
哈哈!!!
|