今日翻學啊!!!
練升旗禮啊!!!
今日8點6半左右就翻到school啦!!!
之後等麥sir出現啊!!!
既然麥sir遲到左36分鐘啊!!!
之後就開始練習升旗啦!!!
成對人練到12點就解散啦!!!
我同寧姐上旗臺同落旗臺啊!!!
一直練到2點左右啊!!!
既然我有琴晚7點到今日3點到沒食過野啊!!!
之後麥sir就車我同啊飛,啊楊去買步操皮鞋啊!!!
既然用左我200蚊啊!!!
之後就去左食M記啊!!!
之後翻屋企啦!!!
哈哈!!!