今日都系同平時一樣上課啊!!!
今日放學後去左學生之星既迎新會啊!!
校長新手交個章俾我地學生之星啊!!!
一直到5點左右啊!!!
5點左右就解散啦!!!
之後去做圖書館啊!!!
我同啊飛,安安差5都將Miss 賴間房拆左啊!!!
之後多書都系玩啊!!!
一直到6點左右玩啊!!!
6點左右就走啦!!!
哈哈!!!