今日一早翻左學校啊!!!
7點個3字就翻到學校啦!!!
之後就幫雞翼,啊楊,安安,啊妹(彤)磨鞋啊!!!
我同啊飛用3個字就幫佢地磨好曬啦!!!
之後上班房放書包啊!!!
之後落203室準備升旗禮啊!!!
之後就向8點個2字就正式啦!!!
正式升旗禮發生左少少問題啊!!!
但最後都系無事啊!!!
之後就離場啊!!!
之後換校服啊!!!
之後就翻上班房上課啊!!!
之後中午就英文miss叫我地話俾我地知下星期一RE-Quiz啊!!!
之後去左食飯啊!!!
之後就直至到放學都無咩發生啊!!!
放學之後去做圖書館啊!!!
玩到5點左右就走左啦!!!
翻屋企啦!!!
|