今日 同平時一樣啊!!!
都系要翻學啊!!!
無咩特別啊!!!
哈哈!!!
放學miss叫我地上個星期去camp既同學補測啊!!!
我有d5記得啊!!!
但我系都覺得自己合格啊!!!
之後去左圖書館當值啊!!!
都無咩特別啊!!!
大約5點半就走啦!!!