今日成日都系屋企啊!!!
今日9點鐘左右先起身啊!!!
之後食早餐啊!!!
之後就做香港交通安全隊既高級章小組報告D野啊!!!
大約做到12點左右就完啦!!!
之後就功課啊!!!
下午就磨左步操皮鞋啊!!!
大約磨左9個字左右啊!!!
食完飯就燙左制服啊!!!
天日就系香港交通安全隊既高級章考試日啊!!!
希望考到個章啦!!!
而去考升旗章既同學都考到個章啦!!!
哈哈!!!