今日都平時一樣啊!!!
都系翻學啊!!!
今日系笑小玉既生日啊!!!
先同佢講生日快日啦!!!
今日上一堂好悶既物理科啊!!!
之後中文講作文啊!!!
到落堂Miss叫我地每人寫一份大綱翻黎啊!!!
其實我從來都沒寫個大綱啊!!!
我都5知點寫啊!!!
之後數學都系好悶啊!!!
之後就到午膳去左大食家到食午餐啊!!!
之後就翻librarian當左一陣值啊!!!
之後就當prefect值啊!!!
今日二樓活動室發生左D事要同學寫事件報告表啊!!!
之後就上左一堂英文堂啊!!!
都一般啦!!!
之後上左一堂好D既班課啊!!!
之後放學去左librarian當值啊!!!
今日都ok啦!!!
哈哈!!!
|