今日要去左MEGA BOX幫學校圖書館買書啊!!!
買書買左86本書啊!!!
有5本書我好想睇啊!!!
買完書就同吳鋒,小玉,王子行佐一陣啊!!!
行佐上18樓跟住又落番地下啊!!!
翻落地下就同啊善,阿妹(彤),淘淘,李艷佩,吳鋒,小玉,王子,梁宇欣食M記啊!!!
食完行到2點9就去樂華啦!!!
去到樂華買左D文具翻屋企啊!!!
今日都玩得幾開心啦!!
天日要留向屋企溫書同做功課啊!!!
因為快要考試啦!!!
大家開始溫書沒啊!!!
如果沒就一起努力溫書啦!!!
哈哈!!!
大家要考好個試啊!!!
|