今日同平時一樣啊!!!
都系翻做學啊!!!
今日中午個時做PREFECT個時發生左D時啊!!!
搞到1點7先班房啊!!!
今日放學都有去圖書館啊!!!
今日同吳鋒相量左開多一個職位啊!!!
就系明日助理組長啊!!!
哩個職位都系有F.2,F.3做啊!!!
天日先講邊個做哩個職位啊!!!
哈哈!!!
大約5點9先離開圖書館翻屋企啊!!!