今日上午差5多10點鐘Miss Wong(黃彩珍)打俾我啊!!!
搞到我醒左啊!!!
佢話俾我知,
我同阿飛要去考步操訓練員專章亦稱T專章啊!!!
要去3日訓練班,同一日考試啊!!!
分別系向8月16,23,30日同9月6日啊!!!
真系中級章一樣日數啊!!!
同叫我翻學羅報名表填寫啊!!!
我差5多12點出門口啊!!!
翻到學校羅左報名表就走啦!!!
翻到屋企俾啊爸簽名啊!!!
簽完名左坐車翻去學校啦!!!
感就搞左我差5多4個鐘啦!!!
真系好開心啊!!!
希望到時都開心啦!!!