今日下午5點先起身
因為琴晚要追返絶代商驕 好搞野 黃子華
佢就嚟開talk show 好想去 but 無錢.><
係屋企無聊左成日 無啦啦俾人叫左返大陸.
而家係間cafe到. D FD打牌 我係到玩電腦!!!
唉 就嚟要返學 去左讀現代中6 好大壓力. 請把我灌醉
一陣吾知去邊好 唱k? 飲酒?還是睡覺?
zzzzzzzz. 打牌先~
88..