今日要執家野去旅行啦....雖然後日先去..但係睇黎聽日都執唔到啦~!!
今日早左D起身.但係都係比屋企人落左去,食完早餐先上黎,搞到我要食杯麵==
今日冇出過屋企個門口,所以成日都悶死,晏晝振SD左個SMS黎.叫我打機,果時先有野做...
不過玩左一陣就攰啦.佢又要食野.咪冇玩囉∼!跟住我牙爸同媽執野,我係梳化睡左,無參與佢地既行動!
梳化睡一陣又起身,發左個夢.個心跳跳下.好辛苦∼!! ==” 之後起左身睇電視,睇完又係沖涼.
再食飯,一邊食一邊玩SMS....
之後返房開電腦,又玩左一陣SMS...不過都好悶呢∼!!!
哈...高打左個長途電話返黎,,好開心呀..卡卡∼!!!
PS:我去旅行果陣,,會好掛住妳咖∼!!!
|