今日好早左身,但係好攰!!但係又要同吖媽去食早餐,冇得造!!!
食完之後去左街,買左jay既新cd∼∼ 竟然比人買晒台灣版!!搞到我要買港版∼!
之後唸住去買書包,但係冇個啱--就冇買!∼ 番到黎,好似訓左2分鍾∼∼ 好慘∼∼
夜晚睇電視,以為見到我個小學同學...點知...乜都睇唔到,勁無奈∼∼!!!
玩左陣,訓lu∼....