今日真係超悶,,,,起左身之後就完全唸唔到有咩做...
晏晝出左街,,去左琴行搵野... 條街好熱..勁賤,,好辛苦!!!!真係好憎有太陽既地方!!!
夜晚咪好囉,,,空氣又好D>.人又少D∼!!! 之後睇電視,,踢波...都唔知佢想踢咩,,,睇左半個鍾...我都估唔到自己有咁既忍耐力!!!之後真係頂唔住,,,去左訓!!!8點先番起食飯!!!
咁就一日∼∼!!!!!