今日一返學就要上pe>>>冇野做,,,度高果d野==
跟住我地就傾計啦,,,高歷行坐係振左邊...我係振加面...我地都未出聲,,果件野係度一輪嘴係度up...
根本冇人應佢,,,onx左== 之後佢又坦承話睇中左crystal同嚴欣xdd””
跟住佢同賴量重,,好似D猿人咁...一高一矮...前面係高歷恆,,,後面係賴B...好似進化論∼!!!!
正....
返到老家,,,,有D開心野!!!!! 哈哈....估唔到呢^^
PS:開心的...