心靈空間
把我的點點滴滴都寫進日記
留下一個個回憶
隨着歲月的流逝
從日記的足跡找回以前的我
Jollysandy
暱稱: Molly
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
oh no
轉轉,我轉轉轉,世界倒...
What a busy life!
2008-12-07
Self-control
文章分類
全部 (386)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
雞脾
靚仔輝
K.A.I代禱board
Sailormoon
WingWing日記
七仔
大丸
小媚
我的日記--為左留言而...
佩琦
周小俊
肥仔
阿毛
阿南
張嘉俊兄
細佬仔-->蕭蕭b
彭權
華d
黃雅婷婷~
嘉恩
翟威成兄
趙公靈修日記
潘加信兄
橙橙
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 386
留言總數: 537
今日人氣: 0
累積人氣: 19076
2006 年 5 月 20 日  星期六   晴天


又是開心的一天∼ 愉快 分類: 未分類

今日都一樣係好開心∼

今日細佬唔洗返學∼

佢一早就陪我同阿妹去鄧肇堅跑步,佢仲早過我起身XD,有個咁ge細佬真係好!!!

人人都話運動場上多靚仔,果然是真的!!

今日又見到唔少靚仔,個個質素都有返咁上下,唔錯唔錯,

但相比起keyboard就差得遠lu~

死la!呢排唔知點解中意留意靚仔!!睇來好快就變成一個屯門女色魔了.......

跑完步就返屋企洗澡然後補習∼

補完習就同Kansee去左行街,睇左好多衫,但無收穫.......

之後去市中心join埋Sally同Joyce就返約團。

ar!!仲有,係商務見到Adjective~

Sally,你地果然係有d野.......

今日霖霖返左約團,真係好開心∼

不過,我好似有d屈機!!

佢借左我d碟未還,佢打電話問我幾時要,我就話今日三點半上SAC還返俾我!!

Haha,佢真係來左,不枉我費盡唇舌叫佢返來!

約團今日玩drama~

大家記住,我個名叫嬌美∼

我今次又漏口..........

死MC笑我!

我踩左佢隻腳∼

唔知係唔係其他人見我踩得咁開心,個個都去踩佢隻腳.......

佢對鞋由白變黑......

但我都有俾佢踩返的!!

約團完左搵慧兒傾返下次帶詩ge事∼

慧兒下星期會係活力崇拜講道,希望佢會順利la~

返屋企睇野豬大改造∼

好好睇ar~

個女仔真係欠缺左信心,佢就好似不久之前ge我一樣,好有感同身受feel~

不過下星期停播...........唔制ar!!!!!!

仲有大家都睇下<<一升的眼淚>>好好睇,好感人∼

係日劇來的ar~



2006 年 5 月 19 日  星期五   晴天


開心∼ 愉快 分類: 未分類

今日都係好開心,由朝早到放學都好開心∼

朝早返學見到錢美芝∼

惠如,錢美芝同我一齊返學∼

第一堂要默書,<<將進酒>>,君不見黃河之水天上來........

之後上Physics~

波波陳用phy代入左愛情.......

Elastic collision --無energy loss (兩個人好來好去)

Inelastic collision--有energy loss (分左手,雖然......

(閱讀全文)



2006 年 5 月 18 日  星期四   晴天


Chem quiz 愉快 分類: 未分類

Chem quiz~

我溫左成四個幾鐘都只係好似啱啱合格,唔緊要!我會繼續努力∼

今日無咁特別事發生∼

朝早一早就出左門口,但唔記得左惠如..........

返到來俾佢話我唔等佢........Sorry ar~

中文堂好似話要搵人出來講書,但我掛住溫chem無左件事,

好彩無抽中我出去講,如果唔係,我就死la!!

Lunch之後本來係A.Math,但唔知點解變做bio∼

不過係去phy lab.上........

(閱讀全文)



2006 年 5 月 17 日  星期三   雨天


珍珠走了∼ 感動 分類: 未分類

點解珍珠會走左去ga?

我其實都幾中意珍珠ga,佢來左我地就唔使返學la∼

今日Econ派卷,我又唔合格la!!

一日都係周sir唔好,出d咁變態ge題目!!!

算.........反正我係唔係都咁低分ga la(枉我背晒d野.....)

Lunch係綠兒島見到Sam~

佢同df.3 ge同學仔一齊坐,寶寶叫左佢過來同我地坐。

點知佢過左來之後,班f.3妹妹仔叫佢坐返去,佢竟然真係坐左..........

寶寶好......

(閱讀全文)



2006 年 5 月 16 日  星期二   晴天


好緊張ar!! 不安 分類: 未分類

今朝早返學個時撞到惠如∼

於是同佢一齊搭西鐵,惠如話搭西鐵都幾快,

佢仲約我日日一齊搭西鐵返學tim~

好野,終於唔使一個人返學lu~

(其實久唔久都會見到Raymond同Sam,

但呢排懶左,好遲先出門口,見唔到佢地lu,

做咩佢地咁早返學ga!!)

Lunch time去左spellsthon做helper,

2B d人都好恐怖下,來親個d大部分都係2B.......

我亦都發現我d學校學生d英文程度差距頗為遠......

(閱讀全文)