今日心情唔係太好,搞到D friend都有D唔開心!Sorry ar∼
一日都係陳梓鴻唔好,成日玩人生攻擊,搞到我好唔開心。
我都想生成咁,天生ga ma。
搞到我好似好小氣咁。
最近心情有點低落,自己都唔知點解
成日都失眠,以至上課集中唔到精神,
返屋企又没有心機做功課,我好擔心成績會下降
要擔心的事情好多好多,我開始有點喘不過氣來。
真的有點希望有人可以同我分擔一下!