我尋晚返鄉下
今晚就趕返來見大家,我實在太掛住大家了~
尋日六點到開始出發,八點左右就返到鄉下了
真係方便
返到去之後又要清潔,又要鋪牀,搞到成十二點幾先瞓
可怕的是.......我間房係四樓!!
上面五樓同六樓是無人的!!
我一個人瞓一間咁大ge房有d驚!!
所以.......我無熄燈瞓...........我老豆仲笑我.............
第二朝早又要一早起身去飲茶
晏晝去左酒樓食飯,間酒樓好靚ar~
公公生日真係好熱鬧,可惜有d人無來到
一向以來食飯都係大人枱,細路一枱
今次我升級了~
俾人趕左去大人個枱食,
仲要傾台灣ga政局係幾咁混亂,對依家大陸廠商ge影響
我好無奈..........我唔明!!!!
夜晚食完飯之後就走lu~
返到來都係九點幾到~
今日班會BBQ本來好開心
只可惜跌左部電話落水
部電話hand左
我死緊la~
咁重要都會跌落水
好驚老豆會閙我
千幾二千蚊咁就無左
又無電話用,又要俾人閙
好灰ar~
點算好ar??????
神啊......(閱讀全文)
我地學校ge校服是灰色的
今日好鬼凍,我搵埋全屋都得一件外套是稍為厚一d,那件是灰色的
全身都是灰色的
今日好灰ar~
成日都提唔起精神,成個人都謝晒
我的心情如同我的衣著一樣.......好灰.......
只因我睇到一d我唔想睇到ge事,有d唔係幾開心
不過睇唔睇到,都好似唔係好關我事
都唔知我做咩要down
今日去左高團,都幾開心,可以暫時忘記所有野
玩世界之最時,題目係最大.......之後古運單叫我出去............(閱讀全文)
Today is a nice day~
天航終於出左<<三分球>>第六集了,好想買ar~
But........I haven't any money........
That is a big problem!!
I also have to buy some past paper but my pocket is empty.......too poor
情緒起伏得好大
一時情緒高漲
一時情緒低落
我都唔知點解會咁
我想放開懷抱
但係我做唔到
我仍然係咁介意
表面上我好似唔在乎
其實暗地裡有點傷心
今日有個fd哭了
原因係她同一個好好的男性朋友有點誤......(閱讀全文)