考試將至
壓力頗大
失眠頻頻
頭痛萬分
所做徒然
不能如願
悲憤難止
我病了,患左感冒,好辛苦ar~
睇左醫生都係咁∼
溫書進度.......
好似無溫過
我死緊la~
我都無心機溫,溫唔入腦∼
一封情信,當然女主角不是我!!
風:
你最近好嗎?
自從你離開我以後,我真的很不習慣。你離開我之前,我答應過你,我會幸福快樂地生活......(閱讀全文)
我睇到一d我唔想睇到ge野
依家對佢好失望
我祇可以同佢講聲對唔住
心淡
我唔想再自欺欺人
好傪ar~
唔單只未溫書
依家仲病左tim
又咳又流鼻水
好黑仔ar!!!!!
我今日一早就起身溫書
我真係好乖
可惜一到三點---下午茶時間就.....
仲有一半Chemistry仲未溫過
我死緊la!!!!!!
點算ar?
Help!!!!!!