27/4 開始放假,放到今日。明天要返工啦!
放咗五日假,梗係離開香港出去行吓啦!就同阿豪去咗大嶼山兩晚。
入住其間又落雨又多蚊,真要命。被咬了幾口,手腳出現了紅點,很"閒"啊!
放咗幾日假,整個人都很懶散。
30/4同阿豪家人去咗鰂魚涌燒烤,講起來我還未累完!Why!那燒烤埸就在鰂魚涌
山上。要行上去半小時有多,遠不係一個問題,而係條路彎彎曲曲。行上去又累又
熱。不過上到去BBQ就忘記了之前既苦力,大家還開心的烤起來了。
昨晚,我致電Sharon聊天。她近日既感情事有點阻滯。作為朋友既我,梗係希望她
成功的過這 一關。還希望她要堅強的,努力的去面對每一件事。
|