死期到la...><
天日就學琴la...>.<點算ar`~
學ge`野越黎難
平時又練5好bo*
又有兩日冇練去左玩....
冇la..今次...
好似下年一定要努力`
#入理科...加油> <
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | »