哈哈哈哈哈哈哈哈哈......^^
等左咁奈...終於到『動漫節』^^^^LA~~~~
今日同牙芬去左動漫展ar~
牙妹都有去...不過5同我一起行~~
<……………li d就係我ge戰利品la~★
有:月歷鐘la...
杯la...
點數果d lo~
不過媽咪話5實用wo....>< bububu~
§不過牙芬重多ar~
不過今日可以用兩個字形容~
就係【排隊】la...
跑online到排兩粒鐘...
"天下"又排左兩個鐘...
亦因為咁~miss左好多野ar~
哈哈~li篇野最後三各句打字ga...><
用左我好多時間ar~
|