今日冇去練琴~
去左張明添幫妺妺攞書ar^^
我地德雅同人地真係冇得比ar><
人地大N倍~
唉~睇下人地個停車場就知la...!!
我地學校連mr.woo架摩托都冇位~
諗起『鋼』...5通li d就係>等價交換<...?!!^^
返到屋企就玩跑la~...
玩左5個鐘~D<地X任務>都玩5曬
我真系咁差咩?!!T.T
玩左7個~得其中3個係自己玩ge -口-
其他都係牙芬幫我~"""""
所以係到要講聲"牙芬...5該唒"
不過記著幫我守秘密..
5好話比康B知ar~
費是佢笑我la~hehe^^
|