都5明li兩曰點解咁慘ge~
琴日就成日俾人叫起身答問題wo~
淨係已經英文堂俾叫在兩次,,,
都5g得左佢d乜,,,
仲問親D問題我都5識...
因為不嬲都最憎英文ge>3<
平時上堂都係發夢ge..=^=
普通話又俾瑩瑩叫在起身bo~
佢特登ga~><
又搞到我出醜bo~>3<
Grace仲話佢好似幾中意我bo~(朋友戈d)
講起...今日anita提過佢...又5講乜事bo~
不過瑩瑩講過自已5係TB..
不過之很就5肯定...
琴晚..我又因為要睇"黑糖瑪奇朵"..
過左11:00訓...=囗=
不過真係好好睇..超好睇...爆好睇..
下集好似重好睇...
王子真係好靚仔呀...
好中意你ar..>3<
今日d狗同d賓賓好似同我作對咁.bo~
明知我最怕狗同有種族奇視ga ma..><
|