《開學彌撒》
今日學校5诜返學..
因為要去教堂..>.<
呵呵...5好誤會..^^
我未結得婚住..
係要去【開學彌撒】~
我好辛苦先知道*彌撒*li個字點寫咋~嗚嗚..
憑著我不屈不橈ge精神...係^school calender^塭到lu..(拍拍..拍拍)
一早我同牙芬去搭#冇冷氣#ge大巴出發..
返屋企之前,,,,我地陪左anita去搵書局..
由教堂..不知不覺就行到太子站bo~
由太子站..不知不覺就行到旺角站bo~
由旺角站又不知不覺就行到油麻地站bo~
之後就返屋企訓教la~
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 30 | »