大家覺5覺得...暑假過得好快快快快呢?!!^^
禁快就要返學lu bo~
琴日睇電視睇到1:30..
今日好眼訓ar=^=
頭又痛痛地bo@.@
唉...我本來一日要訓夠10個中架ma=w=
anita因為成績太好..5同我地一班ar~
佢都有dd5開心ar =3=
今日分座位戈陣...
因為>牙芬<太矮la~
同5到佢一起坐ar..
早就叫佢努力增高架la^^~
講真~我5係好中意li班ge同學ar~
呀~係ar...大家會5會宜5到去下面ar..
但為冇左個箭嘴ar..><
大家係文章ge周圍韻下la..^^
|