呵呵~今日係大日子AR~^^
大家知5知係咩呢?!!
就係『朱朱』我終於【14】歲LA~ HEHE@@
14歲生日過得好開心ah!!
一早就起左身lu~
同阿芬..anita唱左3個幾鐘K>牙雪同小菜因為有d私事黎5到<
不過禮物照到...
小菜就後補~
Anita就送左一個靚靚銀包**我妺妺好鐘意ga~
阿芬送左件三三**
阿雪就送左個QQ牙柑銀包**
之後影左貼紙相la!!
之後陪牙芬買左部NDS~
返屋企之後...
原來媽咪買左蛋糕bo~
個蛋糕好靚ga~
...
5只靚....仲超超超超超超超級好吃ga....!!><
你地見5見到呢~哥到第一層係朱古力la〃〃〃〃
第二層係芒果傘梨~
第三層係蛋糕...
第四層係芒果##
吃完一D都5覺得飽...又5肥BO~
由於個蛋糕5
大~所以吃曬LU~
Grace sorry ar!!!