今日超級想死...差5多行雲曬順和同潮特每間店...
都係因為想買【鏡鏡】...
我可憐o既""史迪仔""鏡鏡爛左ar##
一定係因為我生得太靚la@@
我會為左你默哀3日ga>...<
<安息la-口-...安息la-口-...安息la-口-...>
今日買左一塊>kuromi< ge...
但我都5會忘記你 ga..""史迪仔""鏡鏡
但係我點都覺得""史迪仔""鏡鏡靚d ar
我真係好中意你ga~=]
之後去在*Body shop*睇★爽膚水★
睇 arm 左一支..=3=
但返屋企同媽咪講戈陣...
媽咪話5好用..><
但我最後都說服左佢...
真係佩服我ge口才..呵呵^^無計la..
今日早上妹妹同細都病左ar..><
我都好怕俾佢地傳染ar~
如果我返5到學..
你地5好太掛著我ar~
我會好內疚ga>,<
|