E+每一堂MATHS 都好驚MRS. CHIN會罵人
不過都有D好既,
有時我約魚戈陣lor....
一罵人即醒嘛~~
仲有好少sums 要做lor.....
E+做完功課,
好悶/...
唔知做咩好.....
有個人好煩,
日日都打黎,
我有時好唔得閒架嘛!!!!
阻住我做野呀!!!
JUSTINE