今日新鋪開將啦!!!!!
好多人黎買野呀!!!
真係估唔到第一日就咁多客呀,
不過我覺得我地賣得太INEXPENSIVE啦!!!!
有人話我地D野食好好好食
佢地係廣州黎架
話我地好似香港D野食咁好味呀!!
好開心呀!!!!!
不過真賣得太太太INEXPENSIVE啦(個X字打唔到呀.)..
可能"蝕"左呀~~
係佳景附近呀
不過招牌未改~~
你地快D黎啦!!!
JUSTINE