我好開心呀,
KIMMY俾咗30蚊我呀,(做生日PRESENT)
估唔到佢咁"闊老"呀!!但係我總覺得KIMMY 會唔會.....
我買咗好多LETTER PAPER
好靚架,
我會好好善用D LETTER PAPER
OPHELIA(表妹仔)黎左我屋企,好開心呀!!
我係JUSTINE , SEE YOU~~