我好驚呀,每到星期日,我都會好驚!
因為明天要番學,同埋有一樣最驚--VAMPIRES
到左晚上,我就會驚到訓唔著,成日都以為身边有隻VAMPIRE , 成身都在SHAKING!
今日學琴時,仲俾先生罵:話我練得唔熟,我真係好唔想學琴,
想番去昨日同FRANCISCA & TINNY 啲HAPPY HOURS
同佢地玩真好開心架,
我唔想番學呀,點解政府要人番學呀????