今日考history
勁多中史勁少西史
但系利溫左勁多西史勁少中史l0r好冇
之後先跟蹤
再去揾牙蔡
接左mylove 放學
去左kfc hea
見到白花油-0-''
好驚
之後去搭車la..
原本系總站搭
但系冇車
咁就諗住去[我]平時去果個站搭車la
牙蔡就話咁不如行返去..
之後行la..
去到個小巴站
見到
BIG Mac 同Miss Lee(LWYP)
咁佢地見到我地
Miss Lee 就同我笑
Big Mac 就扮攞野-3-
洗5洗牙-v-''
之後行到海旁
又行返去巴士總站搭車
因為....
太曬.......
返到屋企就寫信=]
回左3封
仲有3封
之後有個傻佬去左東邨
我咁好人
緊系做導遊la xD
東邨10分鐘遊 =]
未比團費w0r...
之後就補習lu~
終於可以暫時唔洗溫書
好開心
我已經諗左好多試後活動lu~
嘻嘻
今次系暫時的最長=] |