呵呵!=口=",,今日係我生日丫^__^....haha*
今日,,去左醫院探[明明]" ... >口<"""""
今次,,見[明明]好開心,,我都覺得好開心丫^.^....
唉!!...今日,,去醫院冇啦啦,,見到個班男仔- -v...
個男仔,,冇啦啦",不停整我!=___=",,, FK THIM!!!...
好嬲嬲丫!.\./.,,,好憎佢地整我!!!=口="... 加上*,,
醫院都見到[流M怪]=廿=''.... 好豬扒丫= =""
我今日,,係晚上同[彤B],[詩],[RAINBOW],[張張],[琛琛]....
一起去食野=W=",, 最ON 9係因為'我地去左一間貴GE野店!!-0-"..
都ON 9,,$39...小小野食!![好貴貴丫!>﹏<"]]....= =''
之後,,我地食完之後"[就立刻返屋企!>__<‵︱︱....]
用9秒9=口=",,HAHA*,,返到屋企-__-"(冇可能GE事!)
好釆,,返到屋企,,冇人KAKAKAKAKAKAKAKAK-口-"....
**********歌詞***********
自以為是
隔了窗 他跟她唱歌
那個她 不知算什麼
見慣他 也永未會見他溫柔更多 竟比我們多
我對我唱懺情歌 他跟她竟搞甚麼
彼此剛剛所謂愛海翻波
哪裡再有掛念我 分手開心得這麼樣 怎麼可
*沒有我 實際令他好過
在我眼內看著怎麼過
被貶低多難過 眼前沒有我更愉快得多
未跌過 尚以為少不得我 現我那兒去躲
我眼淚教她唱歌 殘忍得痛楚
他想世上人 略去我 (消失我他才 盡興過)
過去他 真喜歡我麼
愛結束 風騷過甚麼
我不甘 我告別叫他開心更多 找不到後果
我倆過去有甚麼 他的心中想甚麼
今天先知他早已經心多
我過去太看重我 高估他於失戀之後 傷心痛楚
Repeat * *()

|