嘻... 我第一次玩炸 大家睇住我呀~~ 仲有比多D CM比我喱個新人喔!!
喱排好凍呀! 大家穿多點衣服喔!! 唉...近排好多野煩呀!! 原來我在你心目中係咁細膽架 我會為左你變勇敢一點架 知道嗎?? 你等住我呀!
就黎聖誕LU>.< 希望大家有個快樂的聖誕喔!! 嘻嘻...
今次打住咁多先喇 你地想知我更多野就以後多點黎我個QOOZA看看吧!!同埋留言呀... 知道嗎??