今日要返學校test listening..
唉...超難low..唔識..=.=..
之後就同淙偉..劉b..ka良係到打比人..
等人收留ka良..點知冇low..
仲要比ka良屈..我地都有份去low..=.=..
之後就返歸lu...返到去諗住食完就訓la...
點知比人叫左落去..上返黎都2點幾la...
訓唔到一陣比人打電話黎叫出去la..=.=..
唉..隻眼都未擘得大就要出去la..
出到要等埋另一個..唯有食野la..食完去左茵怡ge 7-11買野食飲la..
飲一杯$4思樂冰要等成半個hr low..=.=..
之後到我地斟la...我地將杯思樂冰變成一個藝術品ya..哈哈..
but最終都係飲唔晒..=.=..掉了..
跟去做左一個不能說的秘密行動..哈哈..
ps1:唔想你變ya..想你變返同我地一齊咁ya..>.<"..
PS2:原來大肚婆有好多優惠架...=.=.我蝕了LA...
呢杯係我等左4個字..另一杯斟緊..=.=..
 <--呢D就係我地GE藝術品YA..哈哈..靚MA??
|