呠!!今日冇咩做~~都係係6樓!!!我地課室搬家了!!只限定人地考試其間~!!今日派相相~簽名簽到手軟牙!!=*=
放學同apple pie ,banana EE,orange fish ,mango bobo 補課,補完之後~同apple pie,banana EE 同 大豬放學!!
之後佢地返去sin..我要大豬陪我去拎相相~嘻~~點知4:45分冇得拎..要再30分後sin拎得..之後就返tim ming 坐..過左30分si孑2去拎..拎完大豬去搵返佢地..我返屋企
哈~ 咁就一年LA~
健康=.=一D都唔健康---肺是黑色的!!考完泳池章之後我冇再SWIMMING Z再去泳池!!我知自己是逃避!!
開心有唔開心!!
今年成年成日發癲~~發生左好多野!!
感情呢樣野....迷茫!!安全感係D咩?重要又係D咩?珍惜又係D咩?好多問題~哈!!!!有冇人可以解答下我問題昵?唉!!!!咁就變左問題少女喇!!!哈哈哈哈^^發生左一件事.因為咁還對他失憶中!!!!!見到他是多麼開心的!!! !!! 十月十散拍左三個月!! 冇拖拍中!!!
學業....好唔惦~~冇心機!!
林迪!! 生日快樂!!
聖誕節快樂!!merry x"mas ~
祝各位都開心~
開心~~超開心~~好彩正係筆試要考`~~哈哈哈哈~~低能b=.=話我傻~~kakaka咁係丫ma~~唔開心咩..bvm要考過~~我真係死俾你睇~~!!
冇野做~豬哥哥出左去...豬妹妹繼續c[野豬]~~豬睇豬ar~~哈哈哈!!
唔得閒打日記喇~以後的日子~~@~~嘻~sorry!!>^<""
祝你地在這假期玩得開心dla~@!! MERRY X' MAS AND HAPPY NEW YEAR
如果把痛苦拋掉的話
快樂也會全部拋掉的
這樣也好嗎?