您已停留了(koyanka's blog)
.
KAREN6820
暱稱: gogogoyan
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
2012 年 7 月 6 日  星期五   晴天


2012-07-06 分類: 未分類

7月真係好多野做..

但係尼排,,做咩都無動力..

個人成日都覺得好攰.

訓得多或少都無咩精神,, 究竟發生咩事..?!?

 

數數下..要番多人地3日學.. 咩都採排一餐.. 要我咁早起身..

仲有...尼幾日番親去都有功課派... 多到數都數唔哂..

以家先覺低F. 果時既3本暑假作業沒甚麼大不了T^T

 

一直都驚緊F.5 D課程,, SBA, IES

到時一定勁忙.. 今個假期要好好享受下t_t

 

廿號左右就番大陸.(如無意外)

番個令星期.. 廣州之旅..

係小學既時侯,, 跟d '艾也' 親戚番過一次

今次都係跟朋友~番,, 係一個小學一年班識到以家既好朋友

唔知到時感覺會點.. ^0^ 要見家長..

2012 年 7 月 1 日  星期日   晴天


2012-07-01 分類: 未分類

尼兩日都上班..

好攰..兩日都成十個鐘

都幾好玩.. 有兩個好講得笑既傻仔經理

一個.. 好寬鬆.好好人,好玩得.. 仲成日講埋D咸濕野.. @@

一個..一時懶嚴格, 笑點勁低,,無咩信用! ;) 成日笑我個名-.-''

另外.. 有個partner.. 越來越唔中意佢..

我食雪糕又關佢事.. 我打卡番工佢又要問點解

我同佢講; 經理叫,,經理比

內得我何... ^0^

今日.. 佢仲要理埋廚房d野先黑人憎..

自己根本唔識., 但都要諸多批評-.-''

 

仲有.. 住係我樓上剛升職做經理既肥仔(呀晉)比人調左去tw 海賓,,

咁就少左個笑蛋..-3-

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

7月好多活動..@~@

2012 年 6 月 29 日  星期五   晴天


2012-06-29 分類: 未分類

28/6 第二日郁.. D筋好痛...

 

今朝番去聽講座.. 催眠呀簡直

珠江三角洲~~~珠江三角洲~~~

佢跟住個POWERPOINT 黎讀...

 

10.30大領袖面試

我座左成個鐘先到我..-.-''

真心想做副社,,, 社長就擔當唔起..

係萬人之下.. 無比壓力\0/

雞仔同曾志雯不斷問我; 黠解唔做社長,要做副~@@

芳齡仲問, 如果做左社長.. 點樣可以帶領得忠社更加好..

心裡面0 左.  我無答到...

最後.. 佢地好似有左共識.. 就叫我走

心裡畏懼... 當我越唔願意,上天就越是要比個機會我挑戰

如今年所謂的PF LEADER

我總係覺得. 因為今年無咩人想做D領袖既職位.. 所以先.... 好似迫住要你做..

就算話我高估左自己既實力都好.. 我始終唔多想做

(正正係佢地既口吻已經好似暗示左一切) @@

 

bio 補課又飛書教..

咩都聽唔入耳.\/.

 

happyhappy~^^ enjoying chat