尼兩日都上班..
好攰..兩日都成十個鐘
都幾好玩.. 有兩個好講得笑既傻仔經理
一個.. 好寬鬆.好好人,好玩得.. 仲成日講埋D咸濕野.. @@
一個..一時懶嚴格, 笑點勁低,,無咩信用! ;) 成日笑我個名-.-''
另外.. 有個partner.. 越來越唔中意佢..
我食雪糕又關佢事.. 我打卡番工佢又要問點解
我同佢講; 經理叫,,經理比
內得我何... ^0^
今日.. 佢仲要理埋廚房d野先黑人憎..
自己根本唔識., 但都要諸多批評-.-''
仲有.. 住係我樓上剛升職做經理既肥仔(呀晉)比人調左去tw 海賓,,
咁就少左個笑蛋..-3-
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
7月好多活動..@~@ |