| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2012 年 7 月 26 日 星期四  |
| 2012-07-26 |
分類: 未分類 |
猜不透是那裡出了錯..
我一早的感覺都沒錯的..
只是你們不太相信..
他.. 是樣
他.. 也是這樣
我是局中人, 其實我比你地清楚得多..
不過有時也要傻兮兮的裝作不知...
還以為可以KEEP 住落去...
一切都- 曾想像太好 歷太多失意 孤單的滋味天知我知...
真的好多好多好多功課.. BAFS 恨你..
一係無工番.. 一番就連續番幾日..
仲要去唔同既地方takeover.. 很累,, 不斷適應新地方
最好的還是'舊地方 ' ^^ 輕鬆得多
琴日係去三聯買書,, 買到4,5 咋..@@
要不是''你們''我應該早就買齊..
|
2012 年 7 月 10 日 星期二  |
| 2012-07-10 |
分類: 未分類 |
呀... 眼訓死我.. 日日都早起..
夜晚又夜訓..
琴日班會打邊盧.. 我尼個大胃王食左勁多野...@@
換來既後果-勁飽... 仲有D喉嚨痛..-,-'
其間... 有D小插曲... 氣氛不太好-_-'
走果時仲衰... 不過比著我係當時人(SNOW)我都唔識反應
11點幾番到屋企.. 沖涼訓覺..
今朝番學校睇SING CON.. ^^
獨唱D 水準高左..^0^ 個個都叫得好好聽.
十樣野.. 我起碼有7-8樣估得中
你都識講.. 忠社尼幾年成績唔錯..
但係.. 你就偏偏搵個無信心既人黎做社長
係咪比機會我出醜.. 到時點下落台..
C 仔想做.. 你又唔比佢做.. 想點-.-'
希望D人唔好9眼看人低.. 我就安樂了..
我尼份工作都只係逼迫得意咁去做..
...... 無野好講
同CHUN傾計.. 講番之前D野.. \
真係覺得自己好白痴..
有種唔識形容既感覺...
自從咁樣.. 我都唔敢亂黎^^
果時開始,, 真係無同佢講過野
直到依家.. 先開始傾番計..@@
|
2012 年 7 月 7 日 星期六  |
| 2012-07-07 |
分類: 未分類 |
d 男人死性不改.. 好黑人憎(我屋企果件)
做既事總係要令人擔心..
成年人黎嫁.. 可唔可以理智D
唔顧自身都要諗下D細嫁..
火.. ....唔知咩頭腦
mama番工都已經辛苦,, 仲要節外生枝..救命..
人生真係好多考驗.. 好多你想像唔到既難關
唉,,,
幾時先完...? t^t
幾時先可以做番學正常既人..?! 他的媽.. ;@ |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 252 | »
|