開學之後好忙..
社員大會快要開始.. prefect即將要交接
社有社的開會..私下開既會議,, prefect有prefect開既// @0@
剝削左我唔少lunch.. 放學時間
最辛苦不過的是.. 要我係半個月內面練到10k-_-
... 唔好話10k 我跑10圈都叫哂救命...
我永遠都係最後一隻腳..要你地著緊我既練習
辛苦哂.. 得閒既話.會抽時間練.. 我都唔想連累成隊t^t
仲有,, 無意中變成了班會副主席
更無聲無聱地成為eng 科長.. bafs.. 好在maths 比我拒絕左-_-
話就話好似無咩做..但咁多野一次彈哂過黎..唔好話無野做..無壓力 /_\
遲早用腦過渡..
經過一番糾纏.. 終於如我所願..haha
^^
|