|
|
關心,,,''...
' * 忘記我也是無壞♥ ? |
無一個人會關心我.../'
頭先被牙媽鬧///*-
日日都鬧''.../
鬧包佢``...''
今日好鬼悶.../'
上GAP堂悶到嘔電...*-
訓着左''..,,,/
原來TAN生啤住我好耐//*-
都冇醒...//''
佢奈我可咩`?..'
周邦偉勁勇''....
無LA LA爆左幾句野..//
同TAN生講:
你唔講得唔得AR?..'
D飯買哂LA...*-/
不如唔好講LA...-
係度哂時間``../
勁野/*-
不過被TAN生訓導左好耐//.,,
唉**可憐``...
之後冇去田徑//*-
懶得去,,,
去黎都白痴GE''...
30度高溫去練跑??.,.''
傻架都//...
我去嘆冷氣仲好LA..'
係學校玩左陣TRUTH OF DARE''...
我玩左2次DARE•1次TRUTH''...
KAKA''...
DARE 好玩DDD..../'
之後被人趕//*-
番左屋企LUUU``]]'/.
番到屋企好唔舒服.../',,
攰到死**-/
= 3 =''...
點解冇人ON GA?..'
好悶AR...''//
嗚嗚*-//



| |