_____*`IAm...KaR*
你唔留CM AR?? :
想/** ' * 忘記我也是無壞♥ ?
想/**
' * 忘記我也是無壞♥ ?
今日冇野發生/*-/ 究竟呢份唔開心GE感覺幾時會消失??/-*/,`' 想死.../'/*- 想喊``,. 想轉校..,,,/- 想淋兩/*-// 想劈酒/*-` 想搵人鍚/-* 想搵人攬/*-// 想搵人拖``,/' 想忘記佢//**' 想/**
今日冇野發生/*-/
究竟呢份唔開心GE感覺幾時會消失??/-*/,`'
想死.../'/*-
想喊``,.
想轉校..,,,/-
想淋兩/*-//
想劈酒/*-`
想搵人鍚/-*
想搵人攬/*-//
想搵人拖``,/'
想忘記佢//**'
發表時間︰2006-05-11 09:57 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
長 留 的 文 字 是 愛 你 的 秘 密 讓 日 記 留 下 最 美 好 的 回 憶