|
|
回憶/*-
' * 忘記我也是無壞♥ ? |
岩岩睇完ANDY GE XANGA/*-+
佢果篇DAIRY好正/*-
搞到我眼濕濕``''....
諗起小學有太多開心同唔開心GE野發生/*-''
當中,,,,
有好多人同事都好值得懷念.../'*
好似謝師宴同畢業禮果番說話''.../
我永遠都會記得*/-''...
MISS MAY CHAN,,,'
劉SIR''...
6F班DDD同學,,,,
我好掛住你地``''..
雖然我可能唔會再番小學....'
但係我仍然好希望能夠撞到你地//*-
由幼稚園升上小學....
再到而家...
7年LAAA''...
畢左業已經1年``.../''
我入左自己第一志願GE中學``''..
我應該非常開心至岩/*-
但係//*-
偏偏相反''.../
不過唔緊要''../
我有牙哥,,,AMY,,ROSANIE 同 KAY/*-
如果冇左佢地../''
我都唔知點算好''....
好快就升上F.2../'
面對GE同學同老師..''
又會唔同.../'
好驚要離開佢地../*-
我驚佢地有新FDS GE 時候''...
就會唔記得左我.../'
咁我點AR??/...''
嗚嗚..T ^ T''
BU*-.../'



| |