|
|
唔開心 × 10000``-
' * 忘記我也是無壞♥ ? |
HAPI MOTHER'S DAY``/*-
係母親節呢一日``/*
我唔係同我MAMI過/-``
而係同AMY過`'...
冇計,,,
我MAMI同FD出左街`//...
無奈/*-
( = 3 ='')
琴晚諗左好多問題*-
但到而家仲未解決到`/*
唔知點答佢.../'
唔知自己想點/**-
你係咪真係中2我架??
如果係/*-
我會知點做``...
但係我而家確認唔到``**-
我唔係驚你呃我ARR...'
我係唔知你點諗ARR``..
我地都冇溝通好耐LA*-
我有嘗試打過俾你``
但係我冇咁GE勇氣同你講野``-
我陳加茵係中2你''....
但唔知好唔好同你一齊``/*-
好煩/*
今晚要覆番你/*-
我仲未做功課`/*-
冇打算做''..
因為已經夠煩**-
唉``-V-



|